motormark.reismee.nl

laatste overnachting

Vertrokken uit Brovst. Via binnen wegen gereden naar Gammel Rye. Mark is daar op vakantie geweest toen hij 8 en 11 jaar oud was.Memories opgehaald en gezocht naar de boerderij van Hull. Gevonden. We zijn er naar toe gereden en Mark heeft nog even gesproken met iemand die later bleek een kind van Hull te zijn. Misschien heeft Mark vroeger wel met haar gespeeld. Doorgereden via de snelweg. Veel regen, maar de reis voorloopt voorspoedig. Ongeveer 100 km voor Osnabrück op zoek naar een camping. De eerste twee staan ons niet aan. Bij de derde is een restaurant en we kunnen er iets eten. De serveerster is heel aardig. He he eindelijk een keer betaalbaar uit eten. Daarna in de regen voor de laatste keer de tent opgezet en vervolgens nog een pilsje drinken in de blokhut. Dat hebben we geweten. Er wordt volop gerookt bah bah. Toch blijven we hangen. De aanwezigen kennen elkaar.AL snel schuiven.mensen bij ons aan. Hele verhalen krijgen we te horen over de tt in Assen. Tot 1968 terug. Natuurlijk pochen wij over onze reis naar de Noordkaap. De mensen zijn hier getekend en schatten ons erg jong , Jos schatten ze zelfs 30. Wij moeten er wel bij vertellen dat de nodige alcohol al was genuttigd. Na een paar biertjes worden we uitgenodigd op de dansvloer. Eerst Marcel en daarna Mark. Na gezellig wat gedanst te hebben met de serveerster uit het restaurant lijkt het ons toch verstandig om ons eigen tentje op te zoeken. Tenslotte is het al half twee en morgen moeten we nog 350 km tot huis.